loading...
ترانه باران
الکس بازدید : 110 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

ژل رویال چیست؟ نحوه مصرف ژل رویال ؟

آکاایران: ژل رویال با خاصیت آنتی بیوتیک به عنوان  ضد تومور، کاهش دهنده فشار خون و تنظیم  کننده سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، اثرات آن بر سیستم عصبی و فعالیت هورمونی زنانه ، ثابت شده است.

نبض ما-مزایای سلامتی ژل رویال ، شامل توانایی آن برای جلوگیری از انواع مختلف سرطان، درمان ناباروری، کاهش کلسترول، محافظت از کبد، کاهش التهاب، اختلالات گوارشی، جلوگیری از پیری زودرس، کمک به کاهش وزن و افزایش جریان خون، است.

ژل رویال نوعی ماده مغذی تولید شده توسط زنبورهای کارگر است. لاروها به مدت طولانی از ژل رویال تغذیه می شوند تا ملکه  رشد کند. در واقع، ملکه صرفا ژله سلطنتی را در طول زندگی خود مصرف می کند. ژل رویال یک ماده سفید شیری رنگ مایل به زرد است که توسط غدد زنبور عسل کارگر ساخته شده است تا رشد و تکامل زنبور ملکه را افزایش دهد. ژله رویال، غذای اصلی ملکه زنبور عسل است.

 همچنین بخوانید : ژل رویال چیست ؟ | خواص ژل رویال | موارد درمانی ژل رویال | ژل رویال اصل چیست ؟

با توجه به تغذیه تخصصی زنبورها، تغذیه زنبورها و ملکه متفاوت است. ملکه ها تقریبا دو برابر اندازه زنبورهای کارگرهستند و ۵ تا ۸ سال زندگی می کنند (تقریبا ۴۰ برابر بیشتر از زنبورهای کارگر). این تفاوت ها منجر شده است تا این فرضیه به وجود آید که همانطور که ژل رویال تاثیر مثبتی بر ملکه دارد، می تواند بر انسان نیز چنین تاثیری داشته باشد یعنی بهبود سلامتی، بهبود باروری و افزایش طول عمر.

در بسیاری از کشورها ژل رویال،  به طور گسترده ای در بخش دارویی، غذا، بهداشت و لوازم آرایشی (به عنوان نرم کننده، مرطوب کننده، و مواد تغذیه کننده) ارتقا یافته است. این ژل، در طب سنتی، ماده ای برای افزایش طول  شمرده می شود. ژل رویال به عنوان تونیک پوست و محرک رشد مو نیز استفاده می شود.

خواص درمانی ژل رویال

ژل رویال یک محصول غذایی است که حاوی کالری بالایی است. این کالری به دلیل وجود پروتئین، کربوهیدرات و اسید های چرب، ایجاد شده است. برخی می گویند، مکمل ژل رویال، طول عمر را افزایش می دهد. این ادعا به طور کامل پشتیبانی نمی شود. با این حال، ژل رویال ، با کاهش میزان تری گلیسیرید و لیپوپروتئین، از قلب محافظت می کند.

مکمل ژل رویال می تواند تولید تستوسترون بیضه را افزایش دهد. تحقیقات حیوانی نشان می دهد که این ژل، قادر به افزایش استروژن در حیوانات، پس از یائسگی است. ژل رویال همچنین ممکن است اثرات استروژن را در جوانان کاهش دهد. البته پیش بینی این اثرات هورمونی، دشوار است.

ژل رویال حاوی انواعی از مواد مغذی غنی از جمله مواد معدنی مانند کلسیم، مس، آهن، فسفر، سیلیکون، گوگرد و پتاسیم، و همچنین بسیاری از ویتامین های خانواده B، بیوتین، inositol، فولات، اسیدهای نوکلئیک، گاما گلوبولین و ۱۷ آمینو اسیدهای مختلف، از جمله ۸ اسید آمینه ضروری (که بدن انسان نمی تواند تولید کند)، است .

تنظیم فشارخون

ژل رویال باعث تنظیم فشار خون می شود.تحقیقات نشان می دهد که برخی از پروتئین های موجود در ژل رویال،  تاثیر مستقیمی بر فشار خون انسان دارند. این پروتئین هیدرولیزات می تواند اثر طولانی مدت بر فشار خون داشته باشد. این ترکیب با پتاسیم موجود در آن به عنوان یک واسازودیلاتور برای کاهش استرس  و فشار در عروق خونی و قلب عمل می کند، ژل رویال، یک  روش شبیه سازی موثر، برای جلوگیری از بیماری های قلبی است.

طریقه مصرف

تحقیقات نشان داده است که  مصرف ژل رویال به طور مداوم ، در رژیم غذایی شما می تواند باعث کاهش قابل توجهی در میزان کلسترول شما شود، در نتیجه به شما کمک می کند از بیماری های قلبی و عروقی مانند حملات قلبی و سکته مغزی جلوگیری کنید.

با وجودی که عملکرد دقیق ژله رویال، در فرآیند باروری نامشخص است، برخی معتقدند که اثر آن بر باروری انسان، هنگام اتصال  به سلولاکتین، بالا است. سلولاکتین پروتئینی که بر مورفولوژی ملکه تأثیرمی گذارد. این موضوع  نشان  می دهد که افزایش تحرک اسپرم در مردان، در شانس بارداری ، تاثیر گذار است.

جلوگیری از سرطان

تعدادی از آنتی اکسیدان ها در ژل رویال وجود دارد  که به طور خاص، توانایی مهار بسفنول A را دارد. این استروژن محیطی است که با افزایش سطح سرطان پستان ارتباط دارد. بنابراین، با اضافه کردن ژل رویال به رژیم غذایی خود، می توانید از این نوع سرطان جلوگیری کنید.

الکس بازدید : 92 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

تا قبل از افزایش نرخ دلار، هزینه‌های اقامت چند روزه در کیش فرقی با استانبول نمی‌کرد؛ اما حالا که قیمت هتل و بلیط هواپیما برای سفر به ترکیه بیشتر شده هزینه‌ سفر به کیش برایمان کمتر به نظر می‌رسد. با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم بفهمیم که برای یک سفر معمولی در آخر هفته و بدون خرید هیچ سوغاتی، از تهران به کیش باید بیشتر از ۲میلیون تومان پول داشته باشیم.

میانگین قیمت بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما برای سفر  به کیش راه و چاه خاص خودش را دارد. قیمت یک بلیط از تهران به کیش بین ۲۱۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است، اما اگر چند نکته را رعایت کنیم می‌توانیم سفر ارزان‌تری برای خودمان بسازیم یا اینکه اگر به دنبال سفر سریع هستیم تور لحظه آخری کیش را انتخاب کنیم .

در تعطیلات سفر نکنیم

خرید بلیط هواپیماخرید بلیط هواپیما

همیشه پروازهای رفت به کیش در روزهای تعطیل و همچنین چهارشنبه‌ها گران‌تر از روزهای دیگر است. همین نکته برای بلیط بازگشت هم وجود دارد. یعنی بلیط بازگشت از کیش در آخرتعطیلات گران‌تر است. علاوه بر آن در تعطیلات رسمی زمستانی قیمت بلیط سر به فلک می‌گذارد. بر طبق مشاهدات ارزان‌ترین زمان سفر به کیش مهر و اسفند است.

عصر سفر کنیم

اگر کار اداری نداریم بهتر است سفرمان را موکول به عصر کنیم. صبح‌ها تعداد مراجعه‌  مسافران بیشتر و درنتیجه بلیط هم گران‌تر است. برای مثال ارزان‌ترین بلیط یک‌طرفه‌ از تهران به کیش موقع نوشتن این گزارش برای تعطیلات آخر هفته آینده ۲۴۹ هزار تومان قیمت دارد که ساعت ۱۷ پرواز می‌کند. اما برای همین روز بلیط‌های ساعت‌های ۶ تا ۹ صبح به ۴۰۰ هزار تومان هم می‌رسند.

بلیط لحظه آخری

همیشه این را باید بدانیم که بلیط‌های لحظه آخری ارزان‌تر هستند. برای مثال اگر بلیطی برای چند ساعت آینده‌ از ماهان رزرو کنیم باید ۳۶۰ هزار تومان بپردازیم، اما قیمت همین بلیط برای هفته آینده به ۵۶۰ هزار تومان می‌رسد.

سفر زمینی

قطار بندرعباسقطار بندرعباس

مردم شهرهای جنوبی معمولا با اتومبیل شخصی به بندرعباس و بعد به بندر چابک می‌روند و با ۱۹۰ هزار تومان خودروی خودشان را با کشتی به جزیره کیش انتقال می‌دهند. همچنین بقیه سرنشینان هم ۲۰ هزار تومان کرایه می‌پردازند.

یک راه دیگر هم سفر با قطار به بندرعباس است. یک صندلی در کوپه چهار نفره ۱۲۰ هزار تومان و در کوپه شش نفره ۸۹ هزار تومان می‌شود. شناورهای مسافربری بندر چابک از ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ فعال هستند و کرایه هر نفر ۳۰ هزار تومان است.

از مسافرخانه تا هتل‌های لوکس

هتل های کیشهتل های کیش

قدم به قدم در اینجا یک هتل یا مسافرخانه می‌بینیم. اقامت در هتل های ۳ستاره کیش، حداقل شبی ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. هزینه گران‌ترین هتل‌های کیش به شبی ۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم می‌رسند. ولی برای یک هتل متوسط چهارستاره باید شبی ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. در نتیجه یک مسافرت آخر هفته برای دونفر در این هتل‌ها به ۸۰۰ هزار تومان می‌رساند.

برای کم کردن این هزینه در سفرهای دسته‌جمعی  می‌شود اقامتگاه و یا خانه مبله هم اجاره کرد و با تقسیم هزینه آن پول کمتری از جیب داد. همچنین هتل‌آپارتمان‌ها یا مسافرخانه‌هایی هم پیدا می‌شوند که شبی ۱۰۰ هزارتومان از مسافر دریافت می‌کنند.

تاکسی‌ها زرد و سفید

تاکسی های کیشتاکسی های کیش

بیشتر مراکز تجاری در کیش به هم نزدیک هستند، برای همین اگر هوا خوب باشد می‌شود با پای پیاده از هزینه حمل‌ونقل‌مان کم کنیم.

در کیش تاکسی‌های سفید یا تاکسی تلفنی به ازای هر کیلومتر ۳ هزار و ۵۰۰ تومان پول می‌گیرند که البته این نرخ از ۱۲ شب تا ۵ صبح، ۱۰۰۰ تومان بیشتر می‌شود. همچنین تاکسی‌های فرودگاهی معمولا دوبرابر این قیمت کرایه می‌گیرند. اگر سوار تاکسی زرد رنگ هم شدیم باید به ازای هر ۱ کیلومتر ۱۰۰۰ تومان و از ۱۲ تا ۵ صبح ۱۲۰۰ تومان بپردازیم.

یکی دیگر از راه‌حل‌های رایج بین مسافران این است که از قبل برای خودشان یک ماشین اجاره می‌کنند. این کار به‌خصوص برای مردم به خاطر استفاده از خودروهای گران‌قیمت عبور موقت در این منطقه تجاری رایج است. مثلا برای اجاره یک شب پورشه پانامرا ۱میلیون تومان یا برای یک لنسر ۹۰ هزار تومان می‌پردازند.

منبع

الکس بازدید : 84 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

AFC در گزارش خود در خصوص آغاز بلیط فروشی جام ملت های آسیا نوشت پس از عملکرد چشمگیر تیم های آسیایی در مرحله گروهی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، که بهترین عملکرد تیم های این قاره در تمامی ادوار جام جهانی به شمار می رود، حالا جهان فوتبال تمام توجه خود را به جام ملت های آسیا که از تاریخ ۵ ژانويه تا ۱ فوریه ۲۰۱۹ در کشور امارات برگزار می شود، معطوف خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت هایی که با افزایش ۸ تیم نسبت به دوره قبلی، برای اولین بار با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد، بازیها در هشت ورزشگاه مدرن و در سطح استانداردهای جهانی انجام شده و پذیرای بیشترین تعداد تماشاگران در این فستیوال فوتبالی خواهد بود که پیش از این در این منطقه سابقه نداشته و از این نظر یک رکورد محسوب می شود.

شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگویی با سایت رسمی AFC در خصوص این رقابتها گفت:

برنامه مأموریت و چشم انداز AFC اهداف و رؤیای ما چیزی نیست جز ایجاد جایگاه و عرصه ای در سطح جهانی برای تیمها، بازیکنان و همچنین هواداران پرشورمان. آیین افتتاحیه بلیط فروشی مسابقات جام ملت های آسیا گام فرآیند بسیار مهمی برای این رویداد به شمار می رود و کشور امارات میزبان شایسته ای برای ایجاد اتحاد و پیوستگی خانواده فوتبال آسیا خواهد بود. اطمینان دارم که جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در امارات آخرین مرحله برای نمایش استعداد ناب و توانایی آسیایی ها و همچنین حضور و شور و هیجان بیشتر و افزون تر هواداران نسبت به گذشته خواهد بود. کمیته ارشد سازماندهی محلی هم اهداف و رؤیاهای مشترکی با ما دارند که این اهداف شامل ایجاد اتحاد و پیوستگی در خانواده فوتبال آسیا و برگزاری رقابتی ترین و جذاب ترین جام ملت های آسیا تا به امروز می شوند.

قیمت های بلیط مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بلیط های مسابقات جام ملت های آسیا در سه نوع درجه یک، دو و سه عرضه شده و در مراحل مختلف این مسابقات با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. گفتنی است قیمت بلیط دیدارهای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از حدود ۶/۸ دلار تعیین شده که این قیمت باعث می شود تا حد امکان بیشترین تماشاگران از بین میلیونها مردم آسیا امکان تماشای مسابقات را از نزدیک داشته باشند.

 

تورهای ویژه سفر به کشور امارات

شرکت Emirates Holidays مجری رسمی تورهای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات است. علاقمندان خارج از این کشور می توانند از مزایای ویژه تورهای سفر به امارات در طول برگزاری این بازیها بهره مند شوند و علاقمندان داخلی ایرانی هم میتواننید از تور جام ملت های آسیا 2019 سایت سلام پرواز استفاده کنند که فرصت بی نظیری برای هواداران خواهد بود تا از نزدیک شاهد رقابت تیم کشورشان مقابل سایر رقبا باشند.

منبع : تابناک

 

الکس بازدید : 75 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "هفت" در جدیدترین کنسرت پاییزی خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با مخاطبانش دیدار می‌کند.

اعضای این گروه را آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی تشکیل می‌دهند. این گروه در کنسرت پیش روی خود، مجموعه‌ای از قطعه های پرطرفدارش را روی صحنه می‌برد.

الکس بازدید : 90 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)
روایت رازآلود یک خانه موروثی

 

روایت رازآلود یک خانه موروثی

lead

تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم.

الکس بازدید : 67 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)

زرندیه درشناسایی هنر شعر و موسیقی محلی موثر بوده است

ساوه - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرندیه گفت: این شهرستان درشناسایی و معرفی هنر شعر وموسیقی محلی اثرگذار بوده و جایگاه ویژه ای دارد.

 

«

الکس بازدید : 93 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)
واکنش‌ها به ورود خواننده‌‎ها به عرصه بازیگری

واکنش‌ها به ورود خواننده‌‎ها به عرصه بازیگری

lead

موسیقی و بازیگری جزو جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شاخه‌های هنری محسوب می‌شوند که توانسته‌اند جوانان بسیاری را به خود جذب کنند؛ اما نکته جالب اینجاست که در بین هنرمندان هم گرایش به بازیگری یا خوانندگی بسیار دیده شده . بازیگرااستنی که به سمت موسیقی گرایش پیدا کرده‌ و خوانندگانی که جذب بازیگری شده‌اند!

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,313
  • بازدید کلی : 7,554