loading...
ترانه باران
الکس بازدید : 78 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)
کیف‌های دستی از مهم‌ترین اجزای استایل یک خانم است که در جذابیت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. کیف‌های دستی بیشتر از دو رنگ قهوه‌ای و مشکی هستند چون این دو رنگ با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شوند و دغدغه‌ی کمتری از بابت ست کردن آن خواهید داشت. کیف‌های زنانه‌ی دستی تنوع بسیار بالایی دارند و ممکن است در هنگام خرید کمی دچار تردید شوید که در این مطلب سعی می‌کنیم راهکارهایی برای خرید بهتر کیف دستی ارائه کنیم. کیف‌های دستی برای خانم‌های قد بلند تنوع بیشتری دارد و اما اگر قد شما بلند نیست بهتر است کیف‌هایی انتخاب کنید که شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد. همچنین اگر اندام شما ریز است از انتخاب کیف‌های بزرگ و پهن خودداری کنید. قبل از خرید بهتر است در مورد انواع کیف دستی زنانه تحقیق کنید و ببینید که دقیقا چه کیفی مناسب شماست. این کار کمک می‌کند که شما بتوانید راحت‌تر کیف خود را انتخاب کنید. اگر قصد شما از خرید کیف زنانه، استفاده‌ی آن به‌عنوان کیف روزمره است بهتر است یک کیف مناسب با قیمت متعادل خریداری کنید.
کیف مجلسی ارزان

طرح و مدل کیف دستی و مجلسی زنانه

برای انتخاب کیف مناسب به شیوه‌ی درست و اصولی، در اولین گام باید کاربرد کیف دستی‌ را مشخص کنید. نوع کاربرد کیف زنانه در خرید شما بسیار مهم است و قبل از خرید باید به‌خوبی به آن دقت شود. برای مثال انتخاب یک کیف مجلسی برای جشن‌ها ویژگی‌های خاصی دارد و انتخاب کیف دستی برای کارهای روزمره ویژگی‌های دیگری دارد که بهتر است قبل از خرید به آن دقت شود. همچنین اگر قرار است یک کیف زنانه برای قرارهای دوستانه‌ی خودتان انتخاب کنید بهتر است سراغ یک کیف کوچک و جمع و جور بروید.

بهتر است چند کیف دستی زنانه داخل کمدتان داشته باشید تا برای ست کردن، دست‌تان بازتر باشد. از دیگر نکاتی که برای خرید کیف مجلسی زنانه ارزان باید به آن دقت کنید جنس کیف است. البته کیف‌های دستی‌ بیشتر از پارچه یا نوعی فوم هستند. همچنین در نظر داشته باشید که کیف‌های دستی طرح‌های زیادی دارند که شما باید متناسب با تیپ و استایلی که دارید کیف دستی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد کیف‌ دستی باید با کفش شما ست باشد. البته این قضیه در خیابان و رفت و آمدهای روزانه‌ی شما اهمیت چندانی ندارد اما در مجالس و مهمانی‌ها باید رعایت شود و کیف و کفش شما‌ کاملا ست باشند.

البته اگر کیف و کفش را جدای از هم و از دو جای مختلف بخرید ست کردن‌شان کار سختی به‌نظر می‌آید اما همین که رنگ کیف دستی‌تان با رنگ کفش‌تان تناسب داشته باشد می‌تواند کمک زیادی به ست شدن کیف و کفش‌تان داشته باشد.

کیف دستی زنانه ارزان

کیف‌های زنانه دستی کیفیت‌ و قیمت‌های مختلفی دارند که شما باید با توجه به سلیقه و نیازهای‌تان یک کیف مناسب تهیه کنید. جنس‌های رایج کیف زنانه بیشتر چرم، کتان، برزنت و پارچه هستند. البته بین این جنس‌ها، برزنت و پارچه‌ طرفداران بیشتری دارد و علت آن هم قیمت مناسب و کیفیت خوب آن‌هاست. البته باید حواستان باشد که کیفیت را فدای قیمت نکنید چراکه ممکن است خیلی زود کیف شما دچار مشکل بشود.

برای خرید کیف مناسب می‌توانید از نمونه عکس‌های داخل اینترنت یا اینستاگرام استفاده کنید و الگو بگیرید. البته ممکن است دقیقا کیف مورد نظر خودتان را داخل فروشگاه‌های اینترنتی پیدا نکنید اما این کار باعث می‌شود تا بتوانید با مدل‌های جدید آشنا بشوید و مدهای روز را پیدا کنید.

اگر قیمت کیف برای شما مهم است، توصیه می‌کنیم سراغ برندهای خارجی نروید و از بین مدل‌های با کیفیت و معتبر ایرانی خرید کنید.شاید فکر کنید کیف ارزان و باکیفت وجود ندارد اما همان‌طور که گفتیم اگر سراغ برندهای خاص و گران قیمت خارجی نروید، کیف‌های ارزانی هم وجود دارند که کیفیت خوبی دارند اما دارای قیمت مناسبی هم هستند.

کیف‌های زنانه‌ی دستی و روزمره چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از دانشگاه‌ها و ادارات توسط خانم‌ها استفاده می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد موقع خرید کیف باید بررسی کنید که قرار است در چه مکانی از این کیف استفاده شود برای مثال اگر قرار است کیف را در دانشگاه یا محل کار استفاده کنید بهتر است از کیف‌های رسمی با رنگ‌های تیره خرید کنید. اما اگر قرار است به عنوان یک کیف دم دستی استفاده شود شما هیچ چهارچوب خاصی برای انتخاب کیف ندارید و کاملا آزاد هستید.

کیف لوازم آرایش دخترانه

فروشگاه کیف دستی و لوازم آرایش زنانه

فروشگاهی که برای خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش انتخاب می‌کنید، باید فروشگاه معتبری باشد تا در تک‌ تک مراحل خرید همراه‌ شما باشد. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع خرید کیف‌های دستی زنانه، در همه‌ی مراحل خرید همراه شماست.

فروشگاه زرینچه به شما کمک می‌کند تا کیف دستی خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن کیف دستی‌تان را تحویل بگیرید.

در دنیای امروزی که همه‌ی افراد ارتباط نزدیکی با اینترنت دارند یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید اینترنتی کمی آزاردهنده است، لمس نکردن فیزیکی محصول است. برای همین فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تخصصی، برای بهتر حس کردن همه‌ی ویژگی‌های محصول سعی می‌کنند نقد و بررسی دقیق محصول را بنویسند یا مثلا با نوشتن تک ‌تک ویژگی‌های محصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف محصول را متوجه شوید.

در حقیقت هنگامی شما به یک فروشگاه فیزیکی سر می‌زنید، درست است که از نزدیک محصول ر می‌بینید، اما معمولا فروشنده نقاط ضعف محصول را به شما نمی‌گوید. پس احتمالا شما این نقاط ضعف را بعد از خرید و استفاده از محصول متوجه می‌شوید. این موضوع ممکن است باعث به‌وحود آمدن یک تجربه‌ی بد برای خرید شما بشود. شما موقع خرید از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نقد و بررسی دقیق محصول که کارشناس‌های باتجربه نوشته‌اند را بخوانید. مهم‌تر از همه این‌که می‌توانید نظر خریداران قبلی را هم بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی زرینچه

بسیار مهم است که خریدهای‌ خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. مزایای خرید به‌صورت اینترنتی بسیار زیاد است. همان‌طور که می‌دانید، می‌توانید کالای خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. و اگر به هر دلیلی پشیمان شدید، می‌توانید تا ۷ روز بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی خودتان را پس بگیرید. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع اینترنتی خرید کیف دستی زنانه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید

الکس بازدید : 63 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (0)

معرفی تعدادی از بهترین لوازم شخصی برقی

 

خرید اتو مو بابلیس  ST387E

اگر شما موهایی با قد کوتاه تا متوسط دارید و به دنبال وسیله ای برای تقویت و صاف کردن آن می گردید که بتواند به راحتی در چند حرکت موهای شما را نرم کند و با موهای شما سازگار باشد، پس محصول اتو مو بابلیس  ST387E دقیقا مناسب شماست. کفی های تقویت کننده اتو مو بابلیس  ST387E 24*120 میلی متری آن با پوششی از سرامیک الماس به طور یکنواخت گرما را توزیع می کنند و با موهای شما مهربان هستند. همچنین تکنولوژی یونیک در این محصول یون های منفی را در موها توزیع می کند و هر رشته از آن را پوشش می دهد. شارژ الکتریکی مو بسیار کاهش می یابد. دستگاه اتو مو بابلیس  ST387E هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب شما مناسب است و به موها آسیب نمی رساند. برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسطی دارند و به دنبال محصولی برای تقویت و استحکام موهای خود در چند حرکت میگردید که با موهای شما سازگار باشد؟ پس محصول اتو مو بابلیسST387E hair straightener iPro 235  دقیقا مناسب شماست

ویژگی های محصول اتو مو بابلیس  ST387E :

          پوشش حرفه ای از سرامیک الماس

          تکنولوژی درجه حرارت: گرمای فوری و دمای ثابت

          تکنولوژی یونیک برای موهای آسیب دیده و براق

          6 درجه ی مختلف حرارت

          کفی های تقویت کننده ی  24*120 میلی متری   

          مرطوب و خشک

          نمایشگر ال ای دی

          تشک محافظ حرارت

          قفل حمل و نقل

          سیم چرخان

برس حرارتی های حرفه ای

برس حرارتیFast Hair Straightener Brush یا برس سریع، وسیله‌ای جایگزین سشوار است که استفاده از آن هم سرعت بیش‌تر و هم ریسک بسیار کم‌تری از نظر وارد آمدن آسیب به ریشه‌های مو دارد. هر مقدار که دندانه‌های بیرون آمده از صفحه ی‌ سرامیکی برس حرارتی بهتر طراحی شده باشند، ریشه‌های مو از حرارت و رسیدن آسیب مصون‌تر خواهند بود. چنین دندانه‌هایی معمولاً در اطراف برس حراتی نیز وجود دارند تا از آسیب رسیدن به دست کاربر برس جلوگیری شود.

ارگونومیک بودن دسته‌ی برس حرارتی نیز باعث کنترل راحت‌تر و سرعت عمل بیش تر در هنگام استفاده از آن خواهد شد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام با انتخاب واجد شرایط ترین برس‌های حراتی  و اتو مو حرفه ای از برندهای محبوبی مانند: پرومکس - جمی – مک استایلر و سایونا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با حفظ ایمنی، در زمانی معادلِ یک دهمِ سشوار زدن، موهای زیبایتان را خشک کرده و حالت دلخواهتان رابه آن بدهید. انتخاب با شماست!

 

اپیلیدی براون bruan سری 9 (Silk Epil 9 ) مدل 961e

اپیلیدی براون مدل 961e سریع‌ترین و دقیق‌ترین اپیلاتور برند Braun است. Silk 961e حتی کوتاه‌ترین موها را نادیده نمی‌گیرد. روزی که از این اپیلیدی استفاده می‌کنید تا 4 هفته بعد نیازی به آن نخواهید داشت وتا آن زمان از پوستی صاف ولطیف لذت ببرید.

ریمل خنک‌کننده سیلک اپیل 9 به‌طور قابل‌توجهی پوست بدن شمارا صاف وابریشمی می‌کند. اپیلیدی براون 61e9 دارای سری مناسب برای نقاط حساس بدن است.

 

جدیدترین وسیله جانبی اپلیدی براون سری 9  پد ماساژ دهنده عمیق است که استفاده از آن گردش خون رابه میزان قابل‌توجهی بهبودمی بخشدوظاهرپوست رابهترمی کند.وبرس های جدید عمل لایه‌برداری راهم انجام می‌دهند و 6 برابر موثرترازاسکراب دستی عمل می‌کنند.

استفاده از فنّاوری MicroGrip که موجب می‌شود به‌وسیله 40 تیچر، ریزترین موها را از بین برده و باعث شفافیت آن شده وپوست بدن تا 4 هفته صاف ولطیف باقی بماند.

وجود برس لایه‌بردار عمیق که باعملکردبالا و به شکل مثلثی منحصر به فردوتکنولوژی صوتی پوستی لطیف رابه ارمغان می آورد.

پوست رابه آرامی وایجاداحساسی بی‌نظیر صاف ابریشمی می‌کند. Silk 961 برای پوست‌های حساس یک انتخاب ایده آل است.

پدماساژعمیق: تاثیرآن عمیق ترازبرس معمولی است و موجب بهبودظاهرپوست وبهترشدن گردش خون خواهد شد.

اپیلیدی براون (braun) سری 9 مدل 961e امکان تنظیم شخصی را به کاربر می‌دهد.

براون 961e نسبت به فیلیپس BRE 640/650 بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد.

برش موی بیشتربایک حرکت برای سرعت بخشیدن به اصلاح

لذت بردن از پوستی ماندگار طی 4 هفته

اپیلیدی براون سری 9 موهای بدن را 4 برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن 0.5 میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (braun ) مدل 961e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت 0.5 میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا 4 هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  961eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.<

الکس بازدید : 80 چهارشنبه 17 مهر 1398 نظرات (0)

قیمت روز انواع لنت ترمز در بازار

لیست قیمت لنت ترمز در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف لنت ترمز مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های لنت ترمز مقایسه کنید. نرخ های درج شده در این لیست , شروع قیمت فروشندگان برای لنت ترمز در بازار می باشد.

آخرین بروز رسانی قیمت لنت ترمز در تاریخ سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت: ۱۶:۱۵ انجام شده است.

 

لیست قیمت لنت ترمز در دلگرم

 

منبع

الکس بازدید : 66 سه شنبه 02 مهر 1398 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

https://www.titrebartar.com/businessnews/09081397-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AF/

الکس بازدید : 61 یکشنبه 31 شهریور 1398 نظرات (0)

 

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).

 

الکس بازدید : 55 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

از کجا شال بخریم ؟


 

از کجا شال بخریم ؟ شال از پوشیدنی هایی است که بسیاری از خانم های شیک پوش و اکثرا جوان از آن استفاده می کنند. همانطور که می دانید تنوع مدل شال ها بسیار زیاد است که از برندهای مختلفی تولید می شوند و هر کدام مناسب با یک پوشش و استایل هستند همین موضوع برای خانم ها این سوال را پیش می آورد که شال از کجا بخریم ؟ ما در این مقاله از شیک فام به پاسخ این سوال پرداخته ایم و شما را با روش های حضوری و آنلاین خرید شال آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

از کجا شال بخریم ؟ پاساژها و مغازه ها


 

در سطح هر شهری مغازه و پاساژهایی وجود دارد که شال می فروشند و پاسخ مناسبی برای سوال از کجا شال بخریم ؟ است، قیمت شال در این مغازه ها بسته به طرح و کیفیت متفاوت است و تنوع طرح و مدل ها در مغازه های بزرگ بیشتر است از این رو شما حق انتخاب بیشتری دارید و می توانید شال متناسب با سلیقه تان را بهتر پیدا کنید.

یکی از خوبی های خرید حضوری این است که شما می توانید شال را سر کنید و ببینید که آیا به صورت شما می آید یا نه.

بازار بزرگ تهران راسته جعفری 

در تهران از کجا شال بخریم ؟ از راسته جعفری. خانم های عزیز اگر ساکن تهران هستید و قصد خرید شال دارید من پیشنهاد می کنم سری به راسته جعفری در بازار بزرگ تهران بزنید، این راسته یکی از محل های  بزرگ  و بسیار شلوغ است که در آن انواع شال، روسری، دستکش و سایر پوشاک زنانه به فروش می رسد.


خبر خوب این است که قیمت شال در راسته جعفری نسبت به مغازه های شال فروشی بسیار ارزان تر است و حتی برخی از شال ها قیمت شان به نصف قیمت سایر مکان ها می رسد. پس به راسته جعفری بروید و شال مورد نظر خودتان را به نصف قیمت خریداری نمایید.

شاید یکی از معایب خرید شال و سایر اجناس از راسته جعفری فروش عمده آنها است وازدحام و شلوغی جمعیت باشد

خانم های عزیز این روش ها و مکان ها برای خرید حضوری شال است اما به صورت اینترنتی از کجا شال بخریم ؟ در ادامه ما روش های آنلاین خرید شال را بیان کرده ایم پس با ما همراه باشید.

خرید شال در تلگرام

در تلگرام از کجا شال بخریم ؟ بسیاری از کانال ها در تلگرام وجود دارد که اقدام به فروش شال و روسری می کنند. تنوع مدل ها در برخی از کانال ها بسیار زیاد است و این موضوع می تواند برایتان گیج کننده شود پس حتما قبل از خرید شال تصمیم بگیرید که متناسب با استایل خودتان چه شالی می خواهید بپوشید.

شما می توانید از دوستان و آشنایان که اقدام به خرید شال از تلگرام کرده اند آدرس کانال را بگیرید یا با جستجو کلماتی نظیر فروش شال به انگلیسی به این کانال ها دست پیدا کنید یا اینکه در گوگل کلمه ی کانال های معتبر فروش شال و را جستجو نمایید.

خرید شال در اینستاگرام

از کجا شال بخریم به صورت اینترنتی ؟ اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است و بسیاری از فروشندگان یک پیج فروش شال در اینستاگرام را راه اندازی می کنند شما با یک جستجو ساده می توانید به پیج های فروش شال دسترسی پیدا کرده و کالای مورد نظرتان را سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

باید بگوییم که خرید شال از تلگرام و اینستاگرام معایبی با خود به همراه دارد، حتما قبل از خرید شال از معتبر بودن کانال تلگرام و اینستاگرام مطمئن شوید چرا که در برخی از موارد موقع تحویل شال ممکن است که با نمونه در کانال متفاوت باشد و یا از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. برای اینکه از کیفیت شال های پیج اینستاگرام مطمئن شوید می توانید کامنت هایی که دیگر مشتریان گذاشته اند را مطالعه کنید و با تحلیل نظرات متوجه بشوید که آیا کاربران از خرید راضی بوده اند و یا نه !.

 در اینستاگرام و تلگرام به دلیل اینکه محصولات را نمی توان طبقه بندی کرد و همگی در یک صفحه قرار می گیرند شما نمی توانید به سرعت شال مورد نظرتان را پیدا کنید و هم چنین قابلیت پرداخت آنلاین وجود ندارد و باید وجه را به صورت مستقیم به حساب فروشنده واریز و یا در درب منزل پرداخت نمایید.

حال این سوال پیش می آید که پس به صورت اینترنتی از کجا شال بخریم ؟ جواب این سوال فروشگاه اینترنتی معتبر شیک فام است که سابقه درخشانی در زمینه فروش انواع شال دارد در ادامه شما را با مزایای خرید اینترنتی ارزان از طریق شیک شیک فام آشنا می کنیم.


از کجا شال بخریم ؟ از شیک فام

در شیک فام انواع شال از برندهای معتبر خارجی و ایرانی در طرح، جنس و سایزهای بسیار متنوع وجود دارد، در زیر هر شال قیمت روز آن نیز درج شده است که بهترین قیمت بازار می باشد از این رو علاوه بر اینکه حق انتخاب بیشتری بر اساس سلیقه خود خواهید داشت به سرعت نیز می توانید شال متناسب با توان مالیتان را نیز پیدا کنید. یک مژده برای خانم های ایرانی از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام شال دلخواهتان را با 30 درصد تخفیف خریداری کنید.

تمامی شال های موجود در شیک فام از جدیدترین مدل های روز سال هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و با تنها یک کلیک بر روی شال مورد نظرتان می توانید به اطلاعات جامعی از سایز، جنس و سایر ویژگی های آن برسید در نتیجه انتخاب مناسبی براساس ملاک های خود خواهید داشت و پس از سفارش کالا و پرداخت وجه در سریع ترین زمان ممکن در هر جای ایران که هستید شال خود را تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که به ‌منظور تأمین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، تمامی راه ها و روش های پرداخت چون کارت به کارت، پرداخت در محل، واریز به حساب بانکی و پرداخت آنلاین که سریع ترین روش پرداخت و از طریق درگاه بانکی است در شیک فام برای مشتریان فراهم می باشد و جهت تضمین کیفیت کالا در صورت نارضایتی امکان عودت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

الکس بازدید : 68 جمعه 17 خرداد 1398 نظرات (0)

صنعت فولاد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین صنایع هر کشور به‌شمار می‌رود؛ به‌گونه‌ای که مصرف سرانه‌ی فولاد به‌عنوان شاخصی مهم در ارزیابی صنعتی‌بودن کشور در نظر گرفته می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محصولات فولادی ازنظر کاربرد و شکل محصول تولیدی به سه دسته کلی تقسیم می‌شود:

  •   محصولات نیمه‌تمام که شمش اولیه‌ی سایر محصولات نیز به‌شمار می¬‌روند؛ مانند بلوم و بیلت و اسلب
  •   محصولات تمام‌شده‌ی تخت؛ مانند ورق گرم، ورق سرد، ورق گالوانیزه و گریتینگ
  • محصولات تمام‌شده‌ی طویل شامل پروفیل¬‌ها و میلگرد و تیرآهن

محصولات فولادی باتوجه‌به استراتژیک‌بودن این کالا در صنایع دیگر ازقبیل صنعت خودروسازی، هوافضا، ساخت‌وساز، لوازم‌خانگی و... باید روزانه قیمت‌گذاری شود. در کشور ما، علاوه‌بر مواداولیه و هزینه‌ی تولید، عوامل مهم دیگری بر قیمت خریدوفروش آهن‌آلات بسیار مؤثر هستند. ازجمله‌ی این عوامل می‌توان به نرخ ارز، تحولات سیاسی منطقه‌¬ای و داخلی، روند تغییرات قیمت‌¬های جهانی و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد.

باتوجه‌به اهمیت و پرکاربردبودن این کالا در ایران، شرکت‌¬های معتبری در‌زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات فروش و مشاوره خرید تأسیس شده است. به‌دنبال گسترش تکنولوژی، شبکه‌های اطلاع‌رسانی متفاوتی در سالیان اخیر برای نرخ روز ارز و محصولات تأثیرگذار در اقتصاد جامعه راه‌اندازی شده است. برای مثال، به‌سادگی با جست‌وجوی کلیدواژه‌هایی همچون قیمت دلار یا آهن آلات می‌توانید سایت‌های متفاوتی مشاهده کنید که آخرین قیمت‌های بازار را اعلام می‌کنند.

آهن آنلاین بیش از ۱۰ سال است که برای ارتقا و بهبود اطلاع‌رسانی درکنار زمینه‌های دیگر تجاری خود، قدم‌های محکمی برداشته است. البته دولت‌ها و حکومت‌ها به‌منظور جلوگیری از بی‌نظمی و هرج‌و‌مرج در جامعه، به‌‌ویژه در برهه‌های زمانی‌ای که نوسانات اقتصادی رو‌به‌فزونی است، حساسیت‌های زیادی در این بخش دارند که اصولا هم بجا است.

دراین‌میان وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اطلاع‌رسانی‌ای که هم‌سو با منافع جامعه قدم برمی‌دارند، هم‌زمان هم در اطلاع‌رسانی عمومی و هم در تأمین آرامش جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند. با تمام این‌ها، باتوجه‌به سنّتی‌بودن نحوه‌ی تولید فولاد و محصولات فولادی در ایران، آهن و تکنولوژی واژه‌¬ای غریب افتاده است؛ چراکه این صنعت با وجود پیشرفت سطح تولید در ایران و کسب رتبه‌ی دهم در میان غول‌های تولیدکننده‌ی جهان، هنوز از فناوری موجود در کشورهای غربی و روسی بهره می‌¬برد.

باوجوداین در سال‌های اخیر، بحث تکنولوژی‌ در صنعت فولاد ایران به‌شدت جدی گرفته شده است. برای مثال، تکنولوژی Pered که در سال ۱۳۹۶ ایران به آن دست یافت، یکی از تکنولوژی‌های مهم درزمینه‌ی تولید آهن اسفنجی است.

در دو سال اخیر، ارتباط تنگاتنگی بین دلار و قیمت آهن‌آلات مشاهده شده است. واقعیت این است که باتوجه‌به تعدد تولیدکنندگان میلگرد و خودکفایی تولید در این حوزه، قیمت میلگرد کمتر تحت‌تأثیر نوسانات کوتاه‌مدت بازار ارز قرار گرفته می‌گیرد و تاحدودی کنترل بازار در حوزه‌ی میلگرد آجدار درمقایسه‌با سایر محصولات راحت‌تر است.

منبع : زومیت

الکس بازدید : 79 دوشنبه 06 خرداد 1398 نظرات (0)

اولین‌بار است که تصمیم گرفته‌ام سراغ یک خواننده پاپ- راک بروم و مصاحبه کنم. خواننده‌ای که با وجود شهرت، عزلت‌گزین است و علاقه‌ای به برگزاری کنسرت ندارد. 

چند باری تماس می‌گیرم اما موفق نمی‌شوم تا اینکه چند ماه بعد از انتشار آلبوم «پاروی بی‌قایق» این امر ممکن می‌شود. اولین بار است که او را از نزدیک در هوای سکرآور بهاری می‌بینم و با هم به گفت‌وگو می‌نشینیم. 

گفت‌وگویی صمیمانه و طولانی بین ما برقرار می‌شود چراکه او را متفاوت از دیگر خوانندگان پاپ و از جنسی دیگر می‌یابم. کسی که حاضر نیست به هر قیمتی کنسرت بدهد و تنها می‌گوید نمی‌خواهم همانند سایرین باشم. از اشل فکری او و دلایلش متقاعد می‌شوم که چرا زیاد علاقه‌ای به حضور در جمعیت ندارد.
 
 محسن چاوشی، خواننده و آهنگساز متولد 58 شهر خرمشهر اصالتا کرد است و تا انتشار تک‌آهنگ «مینا» ترانه‌ای به کردی نخوانده بود. ابتدا قرار بود مدیرمالی شود چون در رشته حسابداری تحصیل کرده بود اما روح معترض او سرجلسه امتحان موجب شد ماشین حساب را خرد کند و برای همیشه قید تحصیل را بزند و این‌گونه بود که خواننده پاپ-راک- ترنسی متولد شد که در موسیقی او روح سرکش نسل معترض را می‌توان شنید. 

ابتدا که صدای او شنیده شد همه صحبت از خواننده‌ای می‌کردند که صدای فرد دیگری را تقلید می‌کند اما سعی و تلاش او موجب شد پس از چندین سال مجوز بگیرد و آنقدر در کارش جدی باشد؛ حتی بالاتر از آن که چاوشی را متهم به تقلید از او می‌کردند و به‌عنوان یک خواننده مورد توجه و قابل اعتنا مطرح شود. این‌گونه بود که حتی وقتی اشعار مولانا را خواند نه‌تنها مخاطبان او را پس نزدند بلکه به علت بیان دقیق و فراخور شرایط بسیار مورد اقبال واقع شد.

 چاوشی که پارسال «پاروی بی‌قایق» او از نظر کارشناسان موسیقی پاپ به‌عنوان برترین آلبوم سال یاد شده بود و البته بالای چندصد هزار نسخه آن به فروش رفته است، خود را در دسته پاپ- راک نمی‌داند بلکه ژانرش را تلفیقی از موسیقی‌های موجود و هر آنچه شنیده است می‌داند. 

سلیقه بالایی در موسیقی دارد و موزیسین مورد علاقه او ژاک برل (پدر شانسونی نوین در اروپا) است. بی‌علت نیست که موسیقی او نیز متفاوت بودن را فریاد می‌کند. هرچند در موسیقی پاپ-راک امروز شعرهای بی‌مفهوم و غیرمتوازن رایج است.

او به شعر و حتی بیان آن اهمیت زیادی می‌دهد. پوزخند او وقتی کلام مولانا را دارد می‌خواند و می‌گوید خربزه در دهان مکن، یا استفاده او از موسیقی و آواز اصیل ایرانی و ترکیب آن با موسیقی ترنس– راک به نحوی که در شنونده اثر خوبی به جای می‌گذارد و آزار‌دهنده نیست، تماما ذوق و کشفیات چاوشی است که از درون او می‌جوشد و به موسیقی منجر می‌شود.
 
***
در زیر قطعه «مادر» نوشته شده «استودیوی شخصی محسن چاوشی»، آن استودیوی شخصی با استودیویی که در آن قرار داریم چه فرقی دارد؟
استودیوی خودم است که مجوز ندارد و کارهایم را در آن تولید می‌کنم. این استودیو مربوط به تهیه‌کننده‌ام است.

چرا مصاحبه نمی‌کنید؟

آخر چه بگویم؟ بگویم فلان آلبوم یا اثر را خوانده‌ام؟ آخر که چه بشود؟

نه اینها نیست. من سوال‌ها را از شما می‌پرسم و شما لطفا جواب بدهید.
باشد بپرسید. حتما می‌خواهید بپرسید چرا کنسرت نمی‌دهم؟ حتما کم‌رو هستم و اعتمادبه‌نفس ندارم؟

این هم سوالی است، اما کسی که آلبوم منتشر می‌کند و در راهش جدی است نمی‌تواند فرد بی‌اعتمادبه‌نفسی باشد.

دغدغه من چیز دیگری است و نمی‌خواهم بگویم که هدفم چیست و چرا کنسرت نمی‌دهم، چراکه هرچقدر هم توضیح بدهم باز می‌پرسند چرا کنسرت نمی‌دهی، پس فایده‌ای ندارد، همان بهتر که حرف نزنم. بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند.

کنسرت حق مخاطب است چراکه علاقه دارد هنرمند محبوبش را روی سن و در اجرای زنده ببیند و با او ترانه‌های پرخاطره و نوستالژیکش را فریاد کند.

آخر در اینجا کنسرت بیشتر به جنگ شادی می‌ماند تا کنسرت موسیقی. برف شادی بزنند و یکباره از توی جعبه دربیایند و روی سن ظاهر شوند. صدابردار خوب هم که نداریم، برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری بشود. فقط یک کار باری به هر جهت، ارائه می‌شود که من اهلش نیستم.

البته مخاطبان هم دست‌کمی از آنها ندارند و بیشتر مشوقند تا مخالف.
بگذارید کار خودشان را کنند. من حوصله این چیزها را ندارم. آنقدر درگیر خودم هستم که وقتی برای این چیزها ندارم. من با موسیقی عقده‌گشایی می‌کنم وگرنه اهل آن نیستم.

پس برای همین کنسرت نمی‌دهید؟

حوصله راست و ریست کردن کارها را ندارم.

آخر یکی برایتان کارها را انجام می‌دهد و شما درگیر نخواهید شد.
نه به صورت کلی می‌گویم و به حواشی آن کار ندارم. خیلی درگیر خودم شدم. بیشتر خلوت‌نشینم وگرنه اگر بخواهم کنسرت بدهم از همه موفق‌تر خواهم بود. نه‌تنها حوصله ندارم بلکه از کنسرت دادن بدم هم می‌آید.

خب دلیل کنسرت ندادن؟

آخر برای چه باید روی سن بخوانم و یک عده‌ای مرا نگاه کنند؟ مثلا میکروفن را به شکل‌های مختلف تکان بدهم که چه بشود؟

پس چرا می‌خوانید و آلبوم منتشر می‌کنید؟

درد دارم و دردمندم. دردهایم را می‌خوانم.
الکس بازدید : 61 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

اطلاعات پایه – PTE چیست؟

آزمون PTE یا Pearson Test of English یکی از آزمونهای بین المللی زبان، مانند SAT ،OET ،GRE ،TOEFL ،IELTS و غیره است که توسط شرکت PEARSON برگزار میشود. این آزمون دارای سه ماژول یا همان ورژن است: 

  • General
  • Academic
  • Young Learners

آزمون آکادمیک – PTE Academic

ماژول Academic این آزمون مورد پذیرش سازمانهای بسیاری در سراسر دنیا است، از جمله اداره مهاجرت استرالیا DIBP و همینطور اداره مهاجرت نیوزیلند، تقریباً تمامی دانشگاه های کشور استرالیا، و بسیاری از کشور ای دیگر از جمله کانادا و آمریکاست. برای بررسی این موضوع میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید: 

چه کشورها و موسساتی این آزمون را قبول میکنند؟ کلیک کنیدش

دقت فرمایید که برای اهداف مهاجرتی بایستی آزمون آکادمیک را انجام دهید و این موضوع حائز اهمیت است که اعتبار این آزمون برای اداره مهاجرت استرالیا 3 سال می باشد. هر چند اعتباری که خود سازمان Pearson برای آزمون در نظر گرفته است تنها دو سال است. شایان ذکر است این آزمون در ایران برگزار نمیشود و چنانچه قصد انجام آزمون آکادمیک را دارید میبایست به کشورهای مجاور ایران مانند ترکیه، آذربایجان و یا امارات سفر کنید.

چه کشور و شهرهایی دارای سنتراین آزمون میباشند؟ کلیک کنید

آزمون جنرال – PTE General

فرمت آزمون جنرال به این شکل است که تنها دارای دو بخش است. دو قسمت اصلی این آزمون شامل بخش نوشتاری و محاوره ای می باشد. بخش نوشتاری این آزمون خود شامل بخش های listening، reading و writing می باشد. نتیجه این آزمون تاریخ انقضا نداشته و طبق استاندارد Pearson نتیجه آن تا آخر عمر قابل استناد است. این آزمون تنها سه بار در سال و در ماه های May، December و June برگزار می شود. ثبت نام این آزمون نیز همانند آزمون آکادمیک بصورت آنلاین انجام میشود. این آزمون را Pearson با همکاری Edexcel Limited برگزار میکند و نتیجه آن خیلی کمتر از آزمون آکادمیک مورد قبول سازمان ها و مراکز تحصیلی مختلف است. در حالی که نتیجه آزمون آکادمیک را بیش از 6000 موسسه مختلف به رسمیت میشناسند، نتیجه آزمون جنرال تنها در موسسات و دانشگاه های کشور های زیر مورد قبول است.

Albania, Colombia, Czech Republic, Ecuador, Greece, Italy, Lativa, Lithuania, Mexico, Poland, Spain, Switzerland, UK, Ukraine, Estonia

آزمون PTE Young Learners

آزمون Young Learners آزمونیست که Pearson برای کودکان 5 تا 12 سال در نظر گرفته است و این آزمون برای این گروه سنی برای ورود به مقطع دبستان یا همان Elementary School طراحی شده است. هدف از برگزاری این آزمون داشتن مدرک بین المللی زبان انگلیسی برای کودکانی در این گروه سنی می باشد. این آزمون هنوز به طور مشخص فراگیر نشده و تنها در سنترهای محدودی در استرالیا، انگلستان و آمریکا برگزار می شود. کودکانی که انگلیسی زبان نیستند با داشتن این مدرک بین المللی زبان میتواند برای ورود به مدارس انگلیسی زبان اقدام کنند.

 

تفاوت و یا ارجحیت این آزمون نسبت به دیگر آزمون های متداول

 این آزمون و آزمون های دیگر مسلما در یک چیز تشابه دارند و آن تبدیل دانش زبانی فرد به عددی مشخص در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی میباشد. به تابیری چنانچه شخصی دارای دانش زبانی مناسب باشد میتواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی با هر آزمونی نتیجه دلخواه خود را بگیرد. البته موانعی در این راه وجود دارد مثل نمره مورد نیاز در هر آزمون مشخص، به طور مثال اداره مهاجرت استرالیا نمره 30 از 30 در رایتینگ تافل را معادل 8 از 9 رایتینگ در آیلتس و 79 از 90 رایتینگ PTE در نظر گرفته که گرفتن نمره 30 از 30 رایتینگ بسیار و شاید کار غیر ممکنی در آزمون تافل باشد. نمره دهی بخش رایتینگ آیلتس هم در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی بوده و حتی گرفتن نمره 7 در رایتینگ آیلتس بسیار کار دشواری میباشد. از آنجایی که این امتحان تماما توسط کامپیوتر تصحیح میشود دخالت سلیقه انسانی در این آزمون وجود نداشته و حتی با روش های صحیح و سطح بالا میتوان AI یا همان Artificial Intelligence آزمون را متقاعد به نمره دهی بالا کرد، به طور خلاصه جملات صلب در اسپیکینگ و تمپلیت ها و ساختارهای رایتینگ از این دست روش ها میباشند. مجموعه این عوامل باعث شده نمره 65 امتحان بسیار دست یافتنی تر از 7 آیلتس و همینطور گرفتن نمره 79 PTE که معادل 8 آیلتس و دارای 20 امتیاز مهاجرتی استرالیاست کاری ممکن باشد.

به طور مشخص ارجحیت این امتحان با دیگر آزمون ها به قرار زیر است:

_ اعلام نتیجه سریع آزمون، به طور میانگین یک روز پس از آزمون

_ نمره دهی بهتر نسبت به آزمون های دیگر

_ هزینه کمتر ثبت نام آزمون نسبت به آزمون های دیگر

_ تصحیح و نمره دهی توسط کامپیوتر بدون دخالت انسان

نحوه آمادگی برای آزمون آکادمیک

شما ابتدا میبایست برای این آزمون آمادگی کافی را کسب نمایید. اساتید مجرب تهران PTE بدین منظور در کنار شما خواهند بود تا با کمترین ریسک ممکن با این آزمون مواجه شوید تا پول و وقت با ارزش شما به هدر نرود.

منبع

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 1,326
  • بازدید کلی : 7,567